Salta el menú de navegació i ves al contingut

EROSKI CONSUMER, el diari del consumidor

Cercador

logotip de fundació

Canals d’EROSKI CONSUMER


Estàs en la següent localització: Portada > Edició impresa >

Aquest text ha estat traduït per un sistema de traducció automàtica. Més informació, aquí.

: Els suplements per a les persones vegetarianes: quins hem de prendre i quins no

Aquest tipus d’alimentació és saludable si es planifica bé i només necessita completar-se amb vitamina B12.

L’alimentació vegetariana ben planificada, com ha d’estar qualsevol tipus de dieta, és saludable i adequada nutricionalment en totes les etapes vitals, a excepció del període de lactància en nens. Així ho sostenen entitats sanitàries com l’Agència de Salut Pública de Catalunya, el Servei de Salut del Regne Unit o l’Acadèmia Americana de Nutrició i Dietètica. La vitamina B12 és l’únic nutrient que han de prendre en forma de complement totes les persones que segueixin una dieta basada en vegetals, tant si són ovolactovegetarianes o estrictes (sense lactis ni ous).

Per a prevenir el dèficit de iode, el Ministeri de Sanitat recomana que tota la població prengui sal iodada, cosa que també s’aplica a les persones vegetarianes. La resta de nutrients es cobreix amb la dieta, fins i tot els que s’associen a productes d’origen animal, com les proteïnes, el calci, els àcids grassos omega-3 o el zinc. Altres suplements només són necessaris si hi ha un dèficit diagnosticat o si ho prescriu un professional sanitari.

Paginació dins d’aquest contingut

  •  No hi ha cap pàgina anterior
  • Ets a la pàgina: [Pàg.. 1 de 1]

Et pot interessar:

Infografies | Fotografies | Investigacions