Salta el menú de navegació i ves al contingut

EROSKI CONSUMER, el diari del consumidor

Cercador

logotip de fundació

Canals d’EROSKI CONSUMER


Estàs en la següent localització: Portada > Edició impresa > Alimentació

Aquest text ha estat traduït per un sistema de traducció automàtica. Més informació, aquí.

: Hi ha alternatives saludables a les galetes per a donar als nens?

LES VERSIONES INTEGRALS, SENSE SUCRES O “DIGESTIVE” NO SÓN RECOMANABLES. PERÒ ELS FLOCS DE CIVADA INTEGRAL SÍ QUE HO SÓN

Les galetes han estat un aliment omnipresent en l’esmorzar i el berenar dels nens. Això es basa en dues idees errònies: que el primer àpat del dia ha d’incorporar un cereal (aquesta ingesta, com qualsevol altra, serà correcta si prenen aliments saludables, independentment de quins siguin) i que les galetes són millor que les pastes dolces. Però els ingredients bàsics de galetes i pastes dolces són semblants: farines refinades, greixos de poca qualitat i sucres. Les versions aparentment millors, com les galetes “integrals”, “sense sucres afegits”, “digestive” o amb quinoa o espelta, són similars nutricionalment i poc recomanables. Les granoles, les barretes de musli o de cereals o els minibescuits integrals amb fruites tampoc són més saludables: la majoria conté una gran quantitat de sucres afegits i greixos de poca qualitat (olis vegetals refinats).

Però hi ha bones opcions alternatives, i preparar-les no suposa un esforç extra: un bol de civada o un altre cereal integral sense sucre; quefir amb fruita seca; torrada de pa integral amb hummus, tomàquet o formatge fresc, o iogurt natural sense sucre amb fruita tallada (hi ha fruitetes congelades, com els nabius o els gerds, que estan disponibles tot l’any).

Paginació dins d’aquest contingut

  •  No hi ha cap pàgina anterior
  • Ets a la pàgina: [Pág. 1 de 1]

Et pot interessar:

Infografies | Fotografies | Investigacions