Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Papereko argitalpena >

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

: Jakiontzi osasungarria

Etxetik jakiontzia eramatea gero eta ohikoagoa da otorduak kanpoan egin behar dituztenen artean, eta elikadura orekatu eta osasungarria egiteko modu ona da

Jaki osasungarri, seguruak eta konparatzeko taula

Zenbait aholku

Biharamunean lantokian jango dugun jakiak ez du zertan izan desberdina etxean jango dugunetik. Baina platerak baldintza batzuk bete ditzan nahi badugu (itxuraz eta zaporez, batik bat), ongi etorriko zaizkigu aholku hauek.

  • Haragiari ez gatzik bota mikrouhin labean sartu aurretik, lehortu egingo baita.
  • Entsaladari botatzeko ozpina, olioa eta saltsak, kristalezko poto batean eraman behar dira, bakoitza poto batean, eta jaten hasi aurretik nahasi denak.
  • Arraina edo haragia berotu aurretik limoi-ur pixka bat edo oliba olioa botata, zaporetsuago egongo dira.
  • Zopa, gazpatxoa edo barazki-krema eramateko, 250 gramoko beirazko termo edo potoak dira egokienak.

Egunero otordu antzekoak egitea aspergarri izaten da, eta eragozpen horixe dauka jakiontziarekin ibiltzeak. Horregatik, beste xarma bat emateko edo, barazki frijituak jar ditzakegu xerraren lagungarri, edo kaloria gutxiko gazta xerra bat hanburgerrari, edo azenario eta apioa, lurrunetan prestatuak, arrautza-irinetan egindako legatzari. Irudimena erabili beharra dago. Pastak ere aukera ugari ematen ditu (eta karbohidratoak ere bai). Baina makarroiak, espagetiak, lasagnak eta rabioliak, karbohidrato-iturri ez ezik, plater zaporetsu eta atseginak ere izan daitezen, pastak al dente geratu behar du egosi ostean. Era horretan, gero berriz berotzen dugunean, ez du galduko trinkotasunik, ez eta elikadura-baliorik ere. Pastak, gehiegi egosiz gero, indize gluzemiko handiagoa izaten du, azkarrago xurgatzen dira haren azukreak eta berriz gosea sumatzen da denbora gutxiren buruan.

Eduki honen barruko orrialdekatzea

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak