Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Edición impresa >

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

: Máis pans e máis mitos

A proliferación de mitos arredor do pan e unha dieta afastada dos patróns tradicionais propiciou unha percepción errónea deste alimento básico

Máis pans e máis mitos

Na actualidade, a variedade de pans é moi extensa. Como tamén o é o conxunto de lendas que restrinxen ou favorecen o consumo duns sobre outros, en ocasións sen un fundamento serio.

  • Pan sen sal: En moitos casos, ao pan sen sal, considerado como unha variedade especial para quen ten que seguir unha dieta baixas en sodio, atribúenselle máis efectos beneficiosos ca os que achega. Se ben o actual patrón dietético está caracterizado por exceder as recomendacións no consumo de sodio e a elección deste tipo de pan pode ser interesante, non hai que lle atribuír máis propiedades das que ten. A única diferenza co pan normal é que non ten sal. Cómpre lembrar que o pan normal que se elabora hoxe en día ten menos sal, un 25,9% menos, ca anos atrás.
  • Que hai do pan de molde?: As lendas sobre este tipo de pan son variadas e, en ocasións, contraditorias. Hai quen defende que co mesmo peso a súa achega calorífica é superior ao do pan de barra, e quen opina o contrario. Pero o total de calorías en ambos os dous pans é moi similar (arredor de 250 kcal/100 gramos), aínda que se aprecian diferenzas entre os distintos fabricantes e orixes en canto a graxas e azucres. A última análise comparativa sobre pan de molde elaborada por EROSKI CONSUMER sinala que, para un consumo frecuente, o pan de molde en xeral é menos saudable ca o pan común: ten máis graxa, máis azucre e máis sal, amais de numerosos aditivos.

Mellor se é integral

O pan integral achega unha cantidade de calorías moi similar á do pan branco. Se se parte desta base científica, as calorías non deben ser a escusa para elixir o pan integral, aínda que a consecuencia é máis saudable. O encasillamento exclusivo do pan integral nas dietas de adelgazamento ou noutras (diabete, colesterol…) está inxustificado e ben podería escollerse como opción de dieta sa. A diferenza fundamental deste fronte ao pan branco é a súa maior achega de fibra. Esta característica, en relación coa saúde, faino idóneo para constituírse como a primeira opción dentro dun estilo de alimentación integral, ao elixir un tipo de pan ou outro con independencia da necesidade de perder peso. Polo tanto, as variedades integrais son mellores para articular un estilo de alimentación equilibrado.

Paginación dentro de este contenido

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións