Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Edición impresa >

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Guía de compra: froitos secos embolsados : Suxestións e aforro

Enriquecer a dieta con este tipo de alimentos non aumenta nin o peso corporal nin o perímetro abdominal e, ademais, son fonte de múltiples beneficios para a saúde

Suxestións e aforro

Suxestións de compra

Os froitos secos son sinónimo de saúde, polo que é moi recomendable incluílos na nosa dieta. Ademais, hoxe en día, o mercado ofrece tal diversidade de produtos con diferentes sabores e texturas que poden converter as receitas máis rutineiras nos pratos máis exquisitos e orixinais. Velaquí algunha idea:

Para o taco da mañá e para a merenda dos nenos.

Para completar o almorzo, un dos tacos máis saudables son os froitos secos crus ou torrados e sen sal. Por exemplo, son unha boa opción as noces, as améndoas ou as abelás. E, pola tarde, se se vai realizar unha actividade que esixe un alto rendemento (como montar en bicicleta ou xogar no parque), uns froitos secos son a opción idónea.

Para traballos sedentarios.

Comer un puñado de froitos secos ao natural, sen procesar (nin fritos, nin salgados), asóciase a unha mellor resposta cognitiva, segundo o estudo Predimed (Prevención con dieta mediterránea). Pódense facer combinacións interesantes: mestura de améndoas, abelás e noces (ricas en calcio) ou noces (ricas en ácido alfa-linoleico, precursor dos ácidos graxos omega 3), pola súa asociación cun maior rendemento cerebral e cognitivo.

Para quen controla o seu peso.

Os froitos secos son capaces de controlar o peso corporal. A Sociedade Española de Nutrición Comunitaria (SENC) e a Sociedade Española de Medicamento de Familia e Comunitaria (SEMFYNC) recomendan comer entre 75 e 200 gramos de froitos secos á semana; é dicir, entre unha e cinco racións semanais (unha ración equivale a 25 gramos).

Para aqueles aos que lles preocupan as calorías.

En xeral, os froitos secos son alimentos calóricos, pero moi sans. Os máis calóricos son as noces de Macadamia, as noces pacanas, os piñóns, as noces e as abelás (todos eles entre 650 e 720 calorías por cada 100 gramos). Os froitos secos menos calóricos son as améndoas, os pistachos, os anacardios, as landras e as castañas (entre 370 e 580 quilocalorías por cada 100 gramos).

Como ingrediente orixinal para a receita máis sinxela.

É conveniente tomar os froitos secos ao natural, mellor torrados ca fritos e sen sal engadido. Unha boa maneira de logralo é incorporándoos como un ingrediente máis nas receitas do día a día. Do mesmo xeito que se toman améndoas ou abelás no turrón, tamén se pode facer pan de noz e agregarlles froitos secos aos guisos e estufados, ás ensaladas e a outras sobremesas menos calóricas, como as mazás asadas. Ademais de proporcionar beneficios para a saúde, daranlles un toque exquisito e orixinal aos pratos máis sinxelos.

Apuntamentos para o aforro

Saborosos, saudables e ricos, os froitos secos son alimentos moi versátiles que poden desempeñar moitos papeis na dieta: desde un vistoso aperitivo ata un enerxético taco. Ademais, pódense usar para facer salsas e acompañar carnes, para mellorar moitas sobremesas ou para realzar ensaladas. Esta variedade de opcións culinarias reflíctese na diversidade de formatos que se atopan no supermercado, onde é posible conseguir desde unhas noces ao natural, ata un mixto de froitos secos con sabor a barbacoa.

Ante esta gran diversidade, o primeiro consello á hora de comprar é ter presente que uso se lles vai dar a estes froitos secos, xa que as eleccións dependerán en boa medida diso. No entanto, tamén o tempo é un factor que convén considerar. Unha bolsa tipo cóctel, con varios froitos secos xa preparados para servir, é moito máis práctica ca mercalos por separado ou ao natural e torralos ou asalos na casa. Dito isto, velaquí algúns consellos para aforrar:

  • As opcións prácticas son tamén as máis caras. Se temos un pouco de tempo ou se nos gusta preparar uns aperitivos cun toque persoal, aforraremos diñeiro. É máis barato e, en xeral, máis saudable, facer na casa as nosas propias mesturas, controlar as cantidades, o estilo de cocción (mellor torrados e asados ca fritos) e os condimentos (sobre todo, a presenza de sal).

  • Os formatos que xa veñen preparados para consumir?en especial, os que están pensados para un tipo de consumo moi concreto, como as ensaladas? atópanse entre os produtos máis custosos. Por exemplo, a bolsa de froitos secos para ensalada de Florette custa máis de 21 euros o quilo.

  • Os froitos secos cuxa preparación foi coidada especialmente (ao natural, sen sal etc.) son tamén máis custosos. Por exemplo, o cóctel natural EROSKI custa algo máis de 23 euros o quilo ou a mestura de froitos secos SANNIA con omega 3 ou con fibra rolda os 20 euros o quilo. No entanto, como o paquete é pequeno (contén 75 gramos), é unha boa alternativa para darse un gusto por pouco diñeiro e, ao mesmo tempo, coidar a saúde.
  • En xeral, os produtos máis baratos son os froitos secos fritos que, ou ben conteñen menor variedade, ou ben son mesturas dos froitos secos máis económicas (millo ou cacahuetes). Son os produtos con máis sabor e tamén os máis salgados. Entre os formatos máis económicos atopamos a mestura de froitos secos básicos EROSKI (4,18 euros o quilo), a mestura picante e o sabor barbacoa EROSKI (6,19 euros o quilo) e os froitos secos Matutano Mix (8,85 euros o quilo). A excepción atopámola en certas marcas, coma Eagle, que son máis custosas ca o resto, malia cumpriren estas características. O cóctel de froitos secos dourados ao mel desta marca, por exemplo, supera os 21 euros o quilo.

Paginación dentro de este contenido

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións