Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Edición impresa >

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Dieta sa para o corazón : Os máis novos, en estudo

Sementes de liño, alpiste, produtos con fitosterois engadidos e as cápsulas ou perlas de omega-3 son parte das alternativas contra a hiperocolesterolemia

Os máis novos, en estudo

  • Chitosan ou quitosan. É un polisacárido obtido a partir de residuos dos exoesqueletos dos crustáceos (cangrexos, gambas, lagostinos, etc.). Nos Estados Unidos está de moda como complemento redutor do colesterol. Ata o de agora, os estudos realizados dan resultados positivos, aínda que se precisan máis evidencias que caractericen mellor o efecto do composto en todas as lipoproteinas; LDL, HDL e mesmo triglicéridos.
  • Xengibre, nopal, chitosano. Algúns centros de investigación e laboratorios farmacéuticos levan a cabo estudos que analizan o potencial hipocolesterolemiante destes compostos. Aínda que os resultados das investigacións se perfilan como interesantes no tratamento coadxuvante das dislipemias, requírense máis estudos que corroboren os devanditos efectos, as doses de eficacia e seguridade, a duración do tratamento, e mais os seus posibles efectos secundarios e contraindicacións.

Alimentos imprescindibles

Unha dieta axeitada é o primeiro paso para iniciar o tratamento co fin de baixar o colesterol elevado. Amais de conseguir os axustes, permítelle á persoa afacerse a un tipo de alimentación máis saudable para toda a súa vida.

Á luz das evidencias científicas, os cambios dietéticos que se propoñen de inicio pasan por incluír acotío os seguintes alimentos básicos:

  • Aceite de oliva virxe extra: Rico en ácidos graxos monoinsaturados, vitamina E e fitosterois, todos eles compostos cardioprotectores.
  • Noces: unha porción (4-6 unidades). Supón unha achega interesante de ácido alfa-linolénico, que o organismo transforma en ácidos graxos omega-3 e contén tamén fitosterois, ambos os dous recoñecidos polo seu papel na redución do colesterol.
  • Peixe azul: mínimo 3 veces por semana.Reportan unha boa dose de ácidos graxos omega-3. A porción será de 140 gramos polo menos 3 días por semana de entre unha grande variedade de peixes azuis; sardiñas, anchoas, xurelo, xarda, atún, bonito…
  • Sementes de sésamo ou derivados (aceite, gomasio ou tahini), engadido a ensaladas, cremas, receitas de legumes, arroz ou pasta, mollado con pan…
  • Legumes variados, sen que falten a soia (amarela e verde) e mais os chícharos.
  • Verduras de cor verde (acelga, chicoria, leituga, espinacas…), brotes ou xermolados, e verduras de talo (porro, apio, cardo).

Paxinación dentro deste contido

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións