Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Edición impresa >

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Un caso similar puede merecer sentencia distinta. Esta página recoge sentencias de nuestros tribunales que, por su contenido, afectan a los consumidores y usuarios de todo tipo de productos y servicios. No olvide que ante hechos similares, las cuestiones de prueba, las circunstacias concretas de las partes implicadas e incluso el tribunal que sea competente en la causa puede determinar fallos distintos.

: Atraso inxustificado para dictar unha sentencia

Por acordo do Pleno do Consello Xeral do Poder Xudicial impúxoselle a un maxistrado dun xulgado de Familia a sanción de multa de duascentas mil pesetas, como autor dunha falta grave polo atraso inxustificado na tramitación e resolución de tres procedementos de familia: demanda de separación, de divorcio e de modificación de medidas. Detalla o Tribunal Supremo, en sentencia do 24 de novembro de 1999, que o procedemento de separación se iniciou en marzo de 1989 e quedou concluso para sentencia en outubro de 1989 sen que se dictase sentencia ata transcorridos seis anos.

O procedemento de divorcio iniciouse en maio de 1992, para xaneiro de 1993 estaban os autos conclusos para sentencia, e recaeu sentencia case dous anos e medio despois. Por último, o procedemento de modificación de medidas: a sentencia dictouse transcorridos case tres anos desde que quedou visto para sentencia. Para o Supremo, concorre un atraso non xustificado na tramitación destes tres procesos, o que afectou en extremos de transcendental importancia a relacións persoais e familiares e a situacións económicas dos cónxuxes, con graves efectos sobre os fillos menores de idade.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións