Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Papereko argitalpena >

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Un caso similar puede merecer sentencia distinta. Esta página recoge sentencias de nuestros tribunales que, por su contenido, afectan a los consumidores y usuarios de todo tipo de productos y servicios. No olvide que ante hechos similares, las cuestiones de prueba, las circunstacias concretas de las partes implicadas e incluso el tribunal que sea competente en la causa puede determinar fallos distintos.

: Kontserba batzuen toxikotasunari buruzko salaketa eta TVEko albistea bidezkoak izan ziren

Espainiako Kontsumitzaileen Elkarteak (UCE) hainbat markatako muskuilu, txirla eta berberetxoen laginak bidali zituen laborategi baimendu batera, produktu horien metal edukia egiaztatzeko. Lagin batean onartutakoa baino kadmio kopuru handiagoa agertu zen eta UCEk horren berri eman zion Madrilgo Udalari, Espainiako Kontsumo Institutuari eta Madrilgo Kontsumo Zuzendaritza Nagusiari eta produktua berehala merkatutik erretiratzea eskatu zuen gero.

Prentsa oharra TVEn emititu zen. Marka afektatuaren jabe den enpresak demanda jarri zuen UCE eta TVEren aurka, UCEren salaketa zuzena ez zela eta TVEk behar ziren egiaztapenak egin ez zituela uste zuelako, salaketa administratiboa artxibatu egin zela kontuan izanik. 75 milioi pezetako kalte-ordaina eskatu zuen.

Epaitegi Gorenak ezetsi egin zuen demanda 2000ko ekainaren 6ko epai bidez. Lehenik eta behin, UCEren jokaera bidezkoa izan zelako, giza kontsumorako kaltegarritzat jotzen zuena salatu baitzuen eta helburua bidezkoa eta ordenamendu juridikoak babestua zelako. Eta salaketa administratiboa azkenean artxibatua izateak ez du esan nahi UCEren jokaera erruduna edo zabarkeriazkoa izan denik. TVEri dagokionez, Gorenaren aburuz telebista kateak informazio zuzena askatasunez komunikatzeko eskubidea baliatu besterik ez zuen egin, UCEren salaketaren berri besterik ez baitzuen albistean eman.

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak