Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Edición impresa >

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

: Para escoller o máis saudable, hai que evitar algúns ‘convidados’

OS IOGURES E OUTROS LEITES FERMENTADOS SEMPRE FORON VISTOS CON BOS OLLOS POLA SÚA FAMA DE SAUDABLES. EN XERAL SONO, PERO CONVÉN POÑER ATENCIÓN: HAI EXCEPCIÓNS. A CLAVE? ELIXIR PRODUTOS ELABORADOS SIMPLEMENTE A BASE DE LEITE E FERMENTOS, ONDE TAMÉN TEÑEN CABIDA OUTROS INGREDIENTES SAUDABLES COMA FROITOS SECOS OU SEMENTES. AQUÍ VAN ALGUNHAS PISTAS DE INTERPRETACIÓN DA ETIQUETAXE.

Para escoller o máis saudable, hai que evitar algúns ‘convidados’

Para elaborar esta comparativa elixíronse 30 referencias de leites fermentados, divididos en cinco das categorías: quéfir, natural, con cereais, sen graxa edulcorados e sen lactosa. O máis recomendable é optar por aqueles que conteñen ingredientes saudables, evitando os azucres engadidos, os edulcorantes ou os ‘sen graxa’, xa que entran en xogo variables como a saciedade.

Paginación dentro de este contenido

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións