Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Edición impresa >

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Guía de compra: guisos preparados : Aforro

A utilización de conservas en lata non está rifada cun estilo de vida saudable, a clave está en escoller os mellores e máis equilibrados en canto a ingredientes

Aforro

Apuntamentos para o aforro

As cantidades das cestas comparativas que propoñemos a continuación calculáronse de acordo co tamaño dunha ración de legumes, que rolda os 200 gramos por persoa cando están cocidas e constitúen o prato principal ou único.

As pautas nutricionais vixentes recomendan comer legumes polo menos dúas veces por semana. No entanto, as potaxes e os guisos xa preparados, que conteñen outros ingredientes e alimentos, han de ser un recurso esporádico e puntual. Non deberían utilizarse como base da alimentación familiar nin substituír a cociña caseira. Existen moitas maneiras de consumir legumes -por exemplo, en ensaladas-, sen necesidade de recorrer a pratos xa preparados que, como vimos, non en todos os casos teñen un perfil nutricional idóneo.

Para elaborar estas cestas determinouse unha ración por persoa e por semana, que é unha cantidade de legumes menor do que debería consumirse, pero maior se se trata de guisos preparados, onde interveñen outros ingredientes. A idea é ilustrar a variación de prezos segundo a elección dos produtos, formatos e marcas.

En termos xerais, os prezos varían segundo o formato, a marca e os ingredientes. Así, algunhas presentacións máis grandes -o clásico formato aforro- permiten abaratar o custo final da compra. Do mesmo xeito, adoitan ser máis económicos os guisos ou preparados só de legumes, ou de legumes e vexetais, ca os que teñen elementos cárnicos. E nestes casos son máis baratos os que se compoñen de derivados cárnicos ca os que levan carne de tenreira ou carnes magras, coma peixe. Certos ingredientes, como as ameixas -que se empregan nalgún preparado con fabas-, encarecen o produto. As marcas son tamén un factor determinante no prezo final, tal e como se aprecia na comparativa das cestas, onde se inclúen produtos similares, pero os custos son ben distintos.

É importante lembrar que todos estes produtos, desde os máis económicos ata os máis caros, permiten aforrar tempo na cociña e enerxía nos fogóns, o que convén valorar sobre todo cando se cociña para unha soa persoa.

Paginación dentro de este contenido

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións