Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Edición impresa >

Os datos, informacións, interpretacións e cualificacións que aparecen nesta información corresponden exclusivamente ao momento en que se realizaron e teñen, polo tanto, unha vixencia limitada.

Enquisadas máis de 800 persoas de 17 comunidades autónomas sobre o seu grao de coñecemento da alimentación saudable : Alimentación saudable: non o sabemos todo

O coñecemento xeral sobre alimentación é bo (18,5 puntos sobre 26); non obstante, o dun 22 % dos enquisados cualificouse como baixo ou só aceptable

As conclusións

Sen enganos

Segundo o experto nutricionista Julio Basulto, lemos demasiados textos confusos e desacertados sobre o que é ou non coidar a saúde. Existen multitude de crenzas erróneas e irracionais sobre a alimentación que, se as cremos, poden levar inevitablemente a adoptar condutas erróneas e a poñer en risco a nosa saúde, e de aí a importancia da educación alimentaria. Na enquisa, EROSKI CONSUMER comprobou que, por regra xeral, se lles fai caso omiso aos mitos que circulan sobre a alimentación. Non obstante, existen algúns aos que si se lles dá credibilidade.

En primeiro lugar, un 61 % dos entrevistados pensa que os alimentos que levan graxas vexetais son máis sans. En especial, as persoas con idades comprendidas entre os 35 e os 54 anos. Moitos produtos indican nas súas etiquetas que conteñen “graxas ou aceites vexetais”, o que pode confundir o consumidor porque se asocian con graxas que teñen un beneficio para a saúde. Pódese pensar que conteñen aceite de oliva ou de xirasol, pero na maioría dos casos levan graxas saturadas procedentes do aceite de coco e de palma, prexudiciais para a saúde cardiovascular porque teñen a capacidade de aumentar os niveis de colesterol sanguíneo.

O 39 % dos consumidores entrevistados cre que os alimentos ricos en hidratos de carbono están prohibidos para os diabéticos. especialmente os homes e os maiores de 55 anos. Non obstante, nestes casos, o que importa é manter un equilibrio na inxestión de carbohidratos, insulina e actividade física para lograr un control axeitado dos niveis de glicemia.

Un 32 % considera que o exercicio físico compensa o feito de non seguir hábitos saudables alimentarios nalgúns momentos. Creno especialmente os homes e maiores de 35 anos. Non obstante, seguir uns hábitos de alimentación saudables non debería ser unha obriga, senón unha forma de vida. O fundamental é aprender a alimentarse equilibradamente ao longo de toda a vida.

Paxinación dentro deste contido

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións