Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Edición impresa >

Os datos, informacións, interpretacións e cualificacións que aparecen nesta información corresponden exclusivamente ao momento en que se realizaron e teñen, polo tanto, unha vixencia limitada.

Menús do día: 143 de 12 cidades distintas, estudiados : A calidade nutritiva de case a metade dos menús do día é deficiente

Na comida de cada día é un erro...

  • Pasar das ensaladas. Son case imprescindibles. Se come fóra da casa, elíxaas como primeiro prato, o que lle permitirá tomar un segundo prato máis calórico e mesmo unha sobremesa doce.
  • Elixir pratos elaborados con técnicas culinarias moi calóricas, como frituras, guisados ou estufados, salsas, rebozados, con maionesa… É máis saudable optar por asados, comida á prancha, ó vapor…
  • O peixe, só de vez en cando. Debemos tomar máis peixe, e polo menos con tanta frecuencia coma a carne. É igual de nutritivo, ten menos graxa e menos calorías. E, se se trata de peixe azul, a súa graxa é cardiosaudable.
  • As patacas frixidas, como acompañamento habitual dos segundos pratos.
  • Demasiadas calorías e, ademais, estas patacas resultan indixestas. Bebidas refrescantes en lugar de auga.
  • Viño demais durante a comida ou copiña de licor ó remata-la comida.
  • Sobremesas calóricas (flan con tona, tortas, pasteis, profiterois, cremas…) en lugar de froita fresca ou iogur.

Paxinación dentro deste contido

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións