Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Papereko argitalpena >

Los datos, informaciones, interpretaciones y calificaciones que aparecen en esta información corresponden exclusivamente al momento en que se realizaron y tienen, por tanto, una vigencia limitada.

Mugikorrekin doan erabiltzeko 16 aplikazio aztertu ditugu, pisua kontrolatzearekin eta elikadura arloko ohiturekin zerikusia dutenak : Pisua kontrolatzeko aplikazioak: baliagarriak dira eguneroko dieta zehazteko, baina ez jarraibide dietetikoak emateko

Tresna lagungarritzat hartu behar dira, baina ezIN dezakete ordezkatu nutrizionisten edo endokrinoen lan profesionala

Zenbat kaloria egunean: bakoitzak gauza bat dio

Datu horiekin, aztertu ditugun 12 programetako 8k kaloria-plan bat proposatzen dute (egunean zenbat kaloria hartu behar liratekeen adierazten dute), eta Weigh What Matters-ek ohartarazten du mediku batekin ezarri behar direla jarraibide dietetikoak. Gomendio egokiak ematen dituzten edo ez egiaztatzeko, EROSKI CONSUMERek 43 urteko emakume baten ezaugarri jakin batzuk asmatu ditu: 158 cm-ko altuera, 77 kg-ko pisua eta ariketa fisiko gutxi samar egiten duena (ez du kirola maiztasunez egiten). EROSKI CONSUMERen errezeta-bilduman ageri den nutrizio-profilaren arabera, pertsona horrek 2.312 kcal hartu behar lituzke egunero. Kontuan hartu behar da, ordea, egunean zehar hartzen diren kalorien eta gastatzen den energiaren arteko desoreka dela gizentzera garamatzan faktoreetako bat, eta, ondorioz, egunero 100 kaloria gutxiago hartzea komeni izaten da. Beraz, datu horien arabera, emakume horrek egunean 2.220 kcl hartu behar lituzke.

Guk aztertu ditugun aplikazioetan kaloria kopuru jakin bat zehazten duten guztiek, ordea, gutxiago hartzeko agintzen dute. Are gehiago, beren artean ere ez datoz bat, eta bakoitzak kopuru bat ematen du (1.200 kcal gutxienekoak eta 2.100 gehienekoak). Esan behar da, hala ere, aplikazio bakarrak ere ez duela ematen 1.000-1.200 kcal-etik beherako kopururik (hori da gutxienekoa emakumeentzat).

Nutrizioaren inguruan eskaintzen duten informazioari dagokionez, elikagaiek zenbat kaloria ematen dituzten esatera mugatzen dira, edo zenbat proteina, gantz edo karbohidrato.

Dietaren egunerokoa

Calorie Counter by FatSecret, Shape Up Club, Calorie Counter by CalorieCount.com, Calorie Counter-MyFitness Pal, Fitbit, DailyBurn Tracker eta Noom Weight Loss aplikazioek monitorizazio-zerbitzu bat eskaintzen dute. Zehazki, erregistratu egiten dute erabiltzaileak zer-nolako elikagaiak eta edariak hartzen dituen, zer kopurutan eta eguneko zein unetan. Funtzio horiek lagundu egiten dute dieta zorrotzago eta modu jarraituagoan kontrolatzen.

Dietas para Adelgazar, Dieta Asistente-Perder Peso eta Diet Point·Español aplikazioek ere egiten dute era horretako monitorizazioa, baina ez aurrekoek bezain osatua: zer-nolako elikagaiak eta eguneko zein unetan hartu diren soilik adierazten dute. Weigh What Matters-ek, berriz, eguneroko irekiagoa dauka, eta erabiltzaileak zehaztu egin dezake zer-nolako helburuak finkatu dituen medikuarekin. Ildo horretan, aztertu ditugun 16 aplikazioetatik 7k aukera ematen dute egunero egiten den ariketa fisikoa kontrolatzeko.

Nola neurtu aurrerapenak?

Erabiltzaileak zer-nolako aurrerapenak egin dituen aztertzeko, ia aplikazio guztiek zorrotz kontrolatzen dituzte zenbait datu: pisua, Gorputz Masaren Indizea, hartutako kaloriak eta egindako ariketa fisikoa. Atal honetan, honelaxe sailkatu dira guk aztertu ditugun aplikazioak: Shape Up Club (lehenbizikoa), Fitbit (bigarrena) eta Calorie Counter-MyFitness Pal (hirugarrena), 9 puntu ingururekin. Horien ondotik, baina ez oso urruti hala ere, Calorie Counter by FatSecret, Weigh What Matters eta Calorie Counter by CalorieCount.com aplikazioak geratu dira, 7,2 eta 7,9 puntu artean. Gainerakoak apalago ibili dira: Libra-Gestor de Peso eta DailyBurn Tracker-ek 6 puntu atera dituzte, Diet Point·Español-ek 5 puntu, eta Dietas para Adelgazar, Dieta Asistente-Perder Peso eta iPesoCorporal-ek 4,6 eta 3,9 puntu artean. La Dieta del Bocadillo, Tu Peso Ideal eta 40·30·30 izeneko aplikazioek, bestalde, ez dute eskaintzen funtzio hori.

Gehienek egunero egiten dute kontrol hori, eta guztiek grafiko bidez adierazten dute erabiltzaileak egin duen bilakaeraren informazioa. Grafikoez gain, beste adierazle batzuk ere eskaintzen dituzte aplikazio hauek: indizeak, kalifikazioak…

Eduki honen barruko orrialdekatzea

Hau interesa dakizuke:

Infografiak | Argazkiak | Ikerketak