Salta el menú de navegació i ves al contingut

EROSKI CONSUMER, el diari del consumidor

Cercador

logotip de fundació

Canals d’EROSKI CONSUMER


Estàs en la següent localització: Portada > Edició impresa >

Aquest text ha estat traduït per un sistema de traducció automàtica. Més informació, aquí.

: Per a triar el més saludable, hem d’evitar alguns “convidats”

ELS IOGURTS I ALTRES LLETS FERMENTADES SEMPRE HAN ESTAT VISTOS AMB BONS ULLS PER LA SEVA FAMA DE SALUDABLES. EN GENERAL HO SÓN, PERÒ CONVÉ FIXAR-S’HI BÉ: HI HA EXCEPCIONS. LA CLAU? TRIAR PRODUCTES ELABORATS SIMPLEMENT A BASE DE LLET I FERMENTS, ON TAMBÉ TENEN CABUDA ALTRES INGREDIENTS SALUDABLES COM LA FRUITA SECA O LES LLAVORS. AQUÍ TENIU ALGUNES PISTES D’INTERPRETACIÓ DE L’ETIQUETATGE.

Per a triar el més saludable, hem d’evitar alguns “convidats”

Per elaborar aquesta comparativa s’han triat 30 referències de llets fermentades, dividides en cinc categories: quefir, natural, amb cereals, sense greix edulcorats i sense lactosa. El més recomanable és optar per aquells que contenen ingredients saludables, i evitar els sucres afegits, els edulcorants o els “sense greix”, ja que hi entren en joc variables com la sacietat.

Paginació dins d’aquest contingut

Et pot interessar:

Infografies | Fotografies | Investigacions