Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, el diario del consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Edición impresa > Alimentación

^

Guía de compra pan de molde: Toda a miga do pan, de molde

Malia a súa mala fama indebida, é compatible cunha dieta equilibrada e o máis recomendable é escoller o pan de molde integral ou con cereais

Hidratos e algo máis de graxa

  O pan, sexa ou non de molde, destaca porque subministra hidratos de carbono e enerxía. Non obstante, no ámbito científico, o pan é considerado como un alimento que contribúe de xeito considerable á inxestión de proteínas. Aínda que isto último poida parecer sorprendente (a proteína adoita asociarse aos cárnicos), o certo é que as proteínas do pan supoñen un importante peso na alimentación.

O principal carbohidrato no pan de molde é o amidón. Tamén destaca o seu contido en fibra dietética, sobre todo nas variedades integrais. Sábese que o trigo é unha das fontes máis eficaces de fibra dietética para aumentar a masa fecal. En canto a vitaminas e minerais, destacarán soamente ou ben nos pans enriquecidos ou nos elaborados con cereais integrais, que achegarán cantidades destacables de potasio, magnesio, fósforo, ferro, tiamina, niacina, e pequenas cantidades de folatos.

A contribución do pan no consumo de sodio é un motivo de preocupación nutricional e, na actualidade, isto estao tendo en conta a industria do pan que se comprometeu a diminuír de forma progresiva o contido en sal.

Por si só, a achega de graxa por parte do pan é pequena, pero hai que recoñecer que o pan actúa como un vehículo para a introdución da graxa na dieta a través dos alimentos cos que se fan os sándwichs (queixo, maionesa, xamón...).

Se o comparamos co pan de barra ou tradicional, o de molde achega menos enerxía, carbohidratos e sal, pero máis proteínas, azucres, graxas, graxas saturadas e fibra que o pan de barra. Polo tanto, dende un punto de vista nutritivo, existen poucos motivos para decantarse de forma clara por un ou outro pan.

Substituto do tradicional?

  O pan de molde e o de barra non se diferencian de xeito substancial e, dende un punto de vista nutricional, custa decantarse por unha ou outra opción. Á parte da textura, o de molde diferénciase por unha menor achega de enerxía, carbohidratos e sal, pero un maior contido en proteínas, azucres, graxas, graxas saturadas e fibra que o de barra. En calquera caso, ningunha destas diferenzas son suficientemente relevantes como para poder facer unha recomendación nutricional clara a favor dun ou doutro pan. Si é importante fomentar o consumo de pan integral e sen sal. Por unha parte, o seu consumo asociouse en múltiples estudos científicos a diminucións claras no risco de sufrir unha longa lista de enfermidades crónicas. O mesmo pode dicirse dos alimentos baixos en sal, cuxa inxestión reduce de forma notable o risco cardiovascular.

Un menú con pan de molde (nunha dieta de 2000 kcal)
Almorzo Vaso de leite (~200g) con muesli para desayuno (~50g)
Media mañá Unha laranxa e un puñado de noces (~20g)
Comida Puré de cabaza á laranxa: polpa de cabaza (~200 g), medio vaso de zume de laranxa (sen coar), zume de limón verde (1 cullerada sopeira), xenxibre e sal iodada.
Peituga de pavo con marisco: peituga de pavo sen pel (~100 g), lagostinos (~20 g), cebola (~30 g), tomate (~125 g), cava, loureiro, sal iodada e pementa.
3 culleriñas de aceite de oliva virxe.
1 rebanda de pan de molde integral (~23 g)
Mazá Golden (~130g)
Merenda Sándwich de escarola con bocartes: dúas rebandas de pan de molde integral (~46 g), escarola e folla de carballo ~ (30 g), olivas verdes e negras (~10 g) e bocartes (~80 g)
Cea Ensalada de apio: apio (~100 g), pementa, vinagre, comiño e sal iodada.
Plumas con coliflor: plumas (pasta, ~65 g), tomates pelados e triturados (~100 g), coliflor (~200 g), allo, perexil, sal iodada e pementa.
3 culleriñas de aceite de oliva virxe
1 rebanda de pan de molde integral (~23 g).
2 mandarinas (~100g)

Paginación


Outros servizos


Buscar en

Información de Copyright e aviso legal

Visita nuestro canal Eroski Consumer TV

En EROSKI CONSUMER tomámosnos moi en serio a privacidad dos teus datos, aviso legal. © Fundación EROSKI

Fundación EROSKI

Validaciones de esta página

  • : Conformidad con el Nivel Triple-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validación del W3C indicando que este documento es XHTML 1.1 correcto
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validación de feedvalidator.org indicando que nuestros titulares RSS tienen un formato correcto