Saltar o menú de navegación e ir ao contido

  • Bienvenido (ES) | Ongi etorri (euskarazko bertsioa) | Benvingut (versió en català) | Benvido (versión en galego)
  • Bienvenido (ES)
  • Boletines
    •  | Baixa  | Máis opcións |
  • Portadas anteriores

EROSKI CONSUMER, el diario del consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Edición impresa > Actualidade e lecer > Informe

Λ

Os datos, informacións, interpretacións e cualificacións que aparecen nesta información corresponden exclusivamente ao momento en que se realizaron e teñen, xa que logo, unha vixencia limitada.

Consellos para facer o Camiño de Santiago: Vacacións peregrinas

Documentarse antes de saír de casa, realizar un adestramento físico axeitado, cargar o indispensable e alimentarse ben durante a peregrinación son as claves para pasalo ben e chegar a Santiago en boas condicións

  Coa chegada do verán, as corredoiras do Camiño de Santiago xa van espertando do seu letargo tras a Semana Santa e prepáranse para acoller milleiros de peregrinos. Os máis aventureiros aproveitarán os seus días de festa para preparar as cousiñas e encamiñarse cara a Santiago de Compostela, onde, segundo reza a tradición, xacen os restos do Apóstolo Santiago o Maior. Nestas vacacións non hai lugar para o luxo nin para o descanso físico. Non obstante, os interminables quilómetros transitados por peregrinos de todo o mundo constitúen o mellor remedio contra o estrés. Dende o achado do sepulcro, hai preto de 1.200 anos, millóns de peregrinos chegados dende todos os confíns da Terra acudiron á chamada do apóstolo a través dunha viaxe que, para os máis, acaba converténdose nunha busca interior e nunha experiencia para toda a vida. Lonxe de remitir, a afluencia de peregrinos, ben sexa a pé, en bicicleta ou dacabalo, non deixa de medrar. De acordo cos datos estatísticos que ofrece a oficina de acollida ao peregrino, no 2008 foron 125.141 as persoas - fronte ás 114.026 do 2007 - que recibiron a Compostela, o certificado que acredita que se realizaron, polo menos, os últimos 100 quilómetros a pé ou dacabalo ou os últimos 200 en bicicleta. O Camiño de Santiago, ademais, prepárase para a afluencia masiva do ano 2010, último Ano Santo antes do 2021. Os dous últimos Anos Santos, 1999 e 2004, atraeron 154.613 e 179.944 peregrinos.

O Camiño Francés, que comeza en Saint Jean Pied de Port ou en Roncesvalles, é o máis transitado e cobre unha distancia próxima aos 800 quilómetros. Non é a única opción. O fervor xacobeo xerou ao longo da Historia distintas rutas que perviven ao paso do tempo polas que transitan cada ano máis peregrinos: a variante aragonesa do Camiño Francés, que parte dende o alto de Somport; o Camiño do Norte; o Camiño Primitivo; a Vía da Prata; o Camiño Sanabrés; o Camiño Portugués; o Camiño de Levante; o Camiño Catalán; o Camiño Vasco do Interior ou Vía de Baiona, etc.

O percorrido completo dunha das numerosas vías xacobeas non é tarefa doada e faise preciso un labor de documentación previo e un adestramento físico axeitado. Xa en marcha, unha correcta alimentación, o sentido común e a improvisación fronte aos contratempos fan o resto para que a viaxe sexa un éxito.

Como prepararse fisicamente para afrontar a ruta

 

  • A preparación debe comezar, polo menos, dous ou tres meses antes de emprender o Camiño. Someterse a unha proba de esforzo antes de iniciar a aventura nunca está de máis e pode evitar máis dun susto.
  • É recomendable practicar sendeirismo polo menos unha vez á semana, alternando rutas de entre 15 e 20 quilómetros, amais de camiñar ou trotar un par de días entre semana.
  • Nestas saídas é indispensable utilizar as mesmas botas ou zapatillas de montaña que se vaian utilizar durante a peregrinación e cargar cunha mochila para afacerse a camiñar con peso.

Paginación


Outros servizos


Buscar en

Información de Copyright e aviso legal

Visita nuestro canal Eroski Consumer TV

En EROSKI CONSUMER tomámosnos moi en serio a privacidad dos teus datos, aviso legal. © Fundación EROSKI

Fundación EROSKI

Validaciones de esta página

  • : Conformidad con el Nivel Triple-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validación del W3C indicando que este documento es XHTML 1.1 correcto
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validación de feedvalidator.org indicando que nuestros titulares RSS tienen un formato correcto