Nabigatze-menua pasa eta edukietara joan

EROSKI CONSUMER, el diario del consumidor

Bilatzailea

logotipo de fundación

EROSKI CONSUMEReko kanalak


Kokapen honetan zaude: Hasiera > Paperezko bertsioa > Gaurkotasuna eta aisia > Txostena

Λ

Informazio honetan agertzen diren datuak, informazioak, interpretazioak eta kalifikazioak burutu ziren momentuari soilik dagozkio eta, beraz, iraupen mugatua dute.

Ariketa fisikoa: Gaur-gaurkoenak, forman egoteko

Gimnasia plegu berriak agertzen ari dira etengabe, era atseginean osasuna hobetzeaz kezkatuak dauden pertsonen eskakizunari erantzunez

Gogoa eta gorputza

Capoeira.

Brasilen jatorria duen borroka-dantza hau borroka-arteetatik eta dantzatik erdibidean dago, bietan zangalatrau. Musikaren konpasean, lehiakideak etengabe mugimenduan dabiltza, eraso, defentsa eta saiheste ariketak simulatuz. Mugimenduak animalienen imitazioak dira, biziki erritmikoak.

  • Zein muskulu zailtzen diren. Denak.
  • Kontuan izatekoak. Forma fisiko onean behar du gimnastak.
  • Onurak. Gorputz osoaren mugimenduen koordinazioa eta oreka hobetzen du. Arintasuna, malgutasuna eta mugitzeko abiadura hobetzen ditu. Gogoa lantzen du, erne egotera behartzen du, azkar erreakzionatu behar baita. Erreflexuak hobetzen ditu.
  • Kontraindikazioak. Forma onean ez dauden pertsonentzat ez da egokia. Arazo edo lesio kardiobaskularrik nozitzen dutenek hobe dute capoeiran ez aritzea.
  • Kontuan izatekoak. Forma fisiko on-ona eskatzen du teknika honek. Era guztietako mugimenduak egin behar dira: tolesturak, ostikadak, jauziak, birak ...
  • Hau ere jakitea komeni zaizu. Uretan ere praktika daiteke: hidrocapoeira 32 gradutan dagoen igerilekuan egiten denez, muskuluak ur epeletan erlaxatzen dira. Uretako capoeira horrek mugimendu biribilak egitea errazten du, muskulu-zuntz asko-asko mugiarazten direlarik.

Body Balance

 

Pilates metodoaren postura-zuzentasuna, yogako posturak eta tai-txi-ko mugimendu harmoniatsu leunak konbinatzen ditu, malgutasuna, oreka eta indarra batera lantzeko.

  • Zein muskulu zailtzen diren. Denak.
  • Kontuan izatekoak. Edonork praktika dezake.
  • Onurak. Honelako ariketa biziki onuragarria da muskulu-lesiorik nozitu dutenentzat, jauzirik edo bira bortitzik ez baita egiten. Estresa ahultzen du. Indarra, koordinazioa eta oreka, postura eta kontzentratzeko ahalmena hobetzen ditu. Malgutasuna areagotzen du. Hezur-dentsitatea handitzen du.
  • Kontraindikazioak. Ez du.
  • Kontuan izatekoak. A priori, deus ez.
  • Hau ere jakitea komeni zaizu: Body balance-ren aldaera batzuk emakume haurdun eta pertsona zaharrentzat aproposak dira.

Pilates

 

Metodo honen oinarrian kontrolpeko ariketa mantsoen multzo bat datza. Lurrean praktikatzen da, berariazko makinekin, profesional baten begiradapean, eskolan ikasle bakarra edo talde txiki-txikia izaki. Gutxitan errepikatuz, ariketak zehazki egitea da helmuga. Arnasketa, kontzentrazioa, kontrola, lerrokadura, arintasuna dira Pilates metodoaren funtsezko beste ezaugarri batzuk.

  • Zein muskulu zailtzen diren. Denak
  • Kontuan izatekoak. Edonork praktika dezake.
  • Onurak. Sorbaldan, aldaketan, belaunetan, lepoan arazoak, osteoporosia, kiroleko lesioak konpontzeko, auto-estima hobetzeko, itxura liraintzeko egokia.
  • Kontraindikazioak. ez du kontraindikaziorik.
  • Kontuan izatekoak. A priori, ez dira beharrezkoak.
  • Hau ere jakitea komeni zaizu: kontua da muskuluen arteko oreka lortzea, muskulu ahulak indartuz eta muskulu motzak luzatuz. Horrek, gorputzaren kontrola, malgutasuna eta indarra areagotzea ondorioztatzen du, junturak eta sorbalda zainduta.

Orrialde-zenbaketa



Ekintza honek Bizkaiko Foru Aldundiaren Kultura Sailaren laguntza jaso du

Beste zerbitzu batzuk


Bilatu

Copyright-i buruzko informazioa eta lege-oharra

Visita nuestro canal Eroski Consumer TV

 EROSKI CONSUMERen oso serio hartzen dugu zure datuen pribatutasuna, lege oharra. © EROSKI Fundazioa

EROSKI Fundazioa

Validaciones de esta página

  • : Conformidad con el Nivel Triple-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validación del W3C indicando que este documento es XHTML 1.1 correcto
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validación de feedvalidator.org indicando que nuestros titulares RSS tienen un formato correcto