Nabigatze-menua pasa eta edukietara joan

EROSKI CONSUMER, el diario del consumidor

Bilatzailea

logotipo de fundación

EROSKI CONSUMEReko kanalak


Kokapen honetan zaude: Hasiera > Paperezko bertsioa > Gaurkotasuna eta aisia > Txostena

^

Informazio honetan agertzen diren datuak, informazioak, interpretazioak eta kalifikazioak burutu ziren momentuari soilik dagozkio eta, beraz, iraupen mugatua dute.

Ariketa fisikoa: Gaur-gaurkoenak, forman egoteko

Gimnasia plegu berriak agertzen ari dira etengabe, era atseginean osasuna hobetzeaz kezkatuak dauden pertsonen eskakizunari erantzunez

Baloia, klabea

Fit ball.

Entrenamendu honetan funtsezko elementua fit ball (pilota suitzarra) izeneko baloi erraldoia da, bera ardatz harturik egiten baitira ariketa guztiak. Kirol honen berrikuntza nagusia hau da: mugimendu bakoitzean muskulu bakarra indartzea helburua duten beste ariketek ez bezala, fit ball-ek aldi berean muskulu asko lantzen ditu; horri esker, ariketa fisikoa errazkiago pairatzea laguntzen duen oreka ere lantzen da hemen.

  • Zein muskulu zailtzen diren. Oinarria egongaitza denez, muskulu-multzo sakon samarrak jardun behar dute lanean, hala nola bizkarraren lesioen prebentzioan eginkizun nagusia duten lunbarrak eta aldaka-egonkortzaileak. Bestetik, bizkarreko muskuluak -ornoen tarteetakoak, bereziki- ere indartzen dira eta ornoen juntura-estrukturak indartzen ditu.
  • Nork praktika dezakeen. Nornahik, zeinahi adin eta forma fisikotan.
  • Onurak. Gorputz osoaren mesedetarako ariketa dinamiko zein estatikoak egin daitezke. Indarra areagotu eta muskuluen tonua hobetzen du. Luzatze-lanaren laguntzaile da. Oreka, koordinazioa eta postura hobetzen ditu eta sedentarismoaren ondorio gisa agertzen diren min zerbikal eta lunbarrak prebenitzen laguntzen du. Malgutasuna hobetzen du (junturen luzaketa eta mugikortasuna). Muskuluen erresistentzia orokorra lantzen du. Gorputzaren kontzientzia eta bere posizioa areagotzen du.
  • Kontraindikazioak. Ez du kontraindikaziorik.
  • Kontuan izatekoak. Hanka eta bizepsen ariketetan, belaunak, tolestean, ez dira oinak baino aurrerago jarri behar; bestela, errotularen oinarriak gehiegizko presioa jasango luke eta ariketa askotan errepikatzeak lesioa eragin lezake.
  • Hau ere jakitea komeni zaizu: baloiaren tamainak eta bera erabiliko duen pertsonaren altuera eta pisuak proportziozkoak izan behar dute. Hona erraz aplikatzeko moduko araua: erabiltzailea baloian esertzen denean izterrek zoruari paralelo egon behar dute. Hankek, aldaka, belaun eta orkatilekin egiten duten angelua 90 gradukoa izango da.
    Baloia elementu egongaitza denez, egiazko ariketekin hasi aurretik, harekin ohitzea komeni izaten da, haren gainean eserita egonez, ondo kontrolatzen ikasteko.

Orrialde-zenbaketa



Ekintza honek Bizkaiko Foru Aldundiaren Kultura Sailaren laguntza jaso du

Beste zerbitzu batzuk


Bilatu

Copyright-i buruzko informazioa eta lege-oharra

Visita nuestro canal Eroski Consumer TV

 EROSKI CONSUMERen oso serio hartzen dugu zure datuen pribatutasuna, lege oharra. © EROSKI Fundazioa

EROSKI Fundazioa

Validaciones de esta página

  • : Conformidad con el Nivel Triple-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validación del W3C indicando que este documento es XHTML 1.1 correcto
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validación de feedvalidator.org indicando que nuestros titulares RSS tienen un formato correcto